Конзервациона биологија
Студијски програм/студијски програми: ЕКОЛОГИЈА И ЗАШТИТА ПРИРОДE |
||||||||
Врста и ниво студија: АКАДЕМСКЕ ДИПЛОМСКЕ |
||||||||
Назив предмета: КОНЗЕРВАЦИОНА БИОЛОГИЈА (ЕКО401) |
||||||||
Наставник (Презиме, средње слово, име) : Црнобрња-Исаиловић M. Јелка |
||||||||
Статус предмета: Обавезни |
Тип предмета: СА |
|||||||
Број ЕСПБ: 7 |
Семестар: 1 |
|||||||
Услов: Положен испит из предмета Примена рачунара у биологији, Органска еволуција и Основа конзервационе биологије |
||||||||
Циљ предмета: | ||||||||
Исход предмета: | ||||||||
Садржај предмета:Теоријска настава
Метапопулациони модел. Левинов модел. Метапопулациона генетика и еволуција. Интеракција метапопулација и метазаједница. Просторна структура популација. Метапопулациона динамика у конзервационој биологији. Квантитативна конзервациона биологија 1, 2, 3. Анализе вијабилности популација 1,2. Савремена еволуција и утицај на биодиверзитет: анализа случајева. Генеалогија гена и теорија сливања. Анализа семинарских радова 1,2. |
||||||||
Литература 1. Beissinger, S.R., McCullough, D.R. (eds.) 2002: Population viability analysis. University of Chicago Press. Chicago. |
||||||||
Број часова активне наставе: |
Остали часови 1 |
|||||||
Предавања:
3 |
Вежбе:
2 |
Други облици наставе: 0 |
Студијски истраживачки рад: 0 |
|||||
Методе извођења наставе: - теоретска и практична настава, семинарски рад и консултације |
||||||||
Оцена знања (максимални број поена 100) |
||||||||
Предиспитне обавезе |
поена |
Завршни испит |
поена |
|||||
активност у току предавања |
5 |
интегрални испит |
61 |
|||||
практична настава |
5 |
усмени испит |
7 |
|||||
тест затвореног типа (2) |
15 |
|
|
|||||
семинар-и |
7 |
|
|
|||||
|
|
|
|